فرماندار لاهیجان در گفتگو با تابناک گیلان اعلام کرد؛
براتی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰ جلسه هیات اجرایی در راستای بررسی صلاحیت داوطلبان بیان کرد: تعداد ۲۰ نفر تاییدصلاحیت، ۱۶ نفر عدم تایید، ۲۸ نفر عدم احراز و ۵ نفر جزء کسانی بودند که انصراف دادند.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 15 November 2023

به گزارش تابناک گیلان فرماندار لاهیجان در گفتگو با تابناک در مورد تایید صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به جایگاه انتخابات مجلس شورای اسلامی و نقش نمایندگان، در شهرستان‌ها هیات اجرایی پس از معرفی معتمدین تشکیل شده و به بررسی پرونده های ثبت نام شدگان پرداخت.

فرهاد براتی با اشاره به اینکه امسال در حوزه انتخابیه شهرستان لاهیجان و سیاهکل ۶۹ نفر ثبت نام کردند، گفت: هیات اجرایی انتخابات علاوه بر استعلامات پنجگانه از مراجع مربوطه، نسبت به تشکیل تیم های تحقیق و همچنین تحقیقات میدانی پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰ جلسه هیات اجرایی در راستای بررسی صلاحیت داوطلبان بیان کرد: تعداد ۲۰ نفر تاییدصلاحیت، ۱۶ نفر عدم تایید، ۲۸ نفر عدم احراز و ۵ نفر جزء کسانی بودند که انصراف دادند.

فرماندار لاهیجان در پایان با اشاره به مشارکت ۳ هزار نفر در حوزه برگزاری انتخابات اظهار کرد: امیدواریم مشارکت خوبی را شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار